
15 במאי 2026 בשעה 20:22:19
גיבור סוף: יוצר הסדרה ״הבנים״ מדבר על הסיום הגדול!

לקראת שידור פרק סיום העונה החמישית של הסדרה ״הבנים״ (ולמעשה פרק הסיום של הסדרה כולה) יותר הסדרה אריק קריפקי, התראיין לאחרונה, והתייחס ללחץ הגדול לקראת אותו הפרק, שצפוי לעלות ביום רביעי הקרוב.
ראשית ועוד לפני שקריפקי חווה את דעתו האישית, הוא חשף בפני הקהל שאורכו של פרק הסיום יעמוד על שעה וחמש דקות בלבד. עוד הוא הוסיף ואמר שמדובר בהחלטה מודעת של ההפקה שלא להפיק פרק ארוך בסגנון “סרט קולנוע” (בדומה לפרק הסיום של ״דברים מוזרים״ עונה 5) אלא על פרק באורך דומה לפרקי הסדרה הרגילים ממוקד, מהיר ואינטנסיבי, עם רצף אירועים וטוויסטים עד לרגע האחרון.
בהמשך הראיון קריפקי חזר והדגיש כי זהו הרגע הרגיש והמשמעותי ביותר עבורו כיוצר, מאחר שהסיום הוא זה שעשוי לקבוע כיצד תיזכר הסדרה כולה. לדבריו, סיום מוצלח יחזק את המורשת של הסדרה, בעוד שסיום פחות מוצלח עלול להשפיע גם על האופן שבו ייתפסו העונות הקודמות.
קריפקי אך הודה כי זו הפעם הראשונה שהוא מסיים סדרה שיצר מההתחלה ועד הסוף, ולכן הוא חווה שילוב של לחץ והתרגשות לקראת השידור. “זה מאוד קשה לעשות סיום,” אמר, והוסיף כי הוא בעיקר מנסה להתכונן מנטלית לרגע הגדול.
כזכור, הסדרה שעלתה לראשונה בשנת 2019 בפריים וידאו, הפכה לאחת מסדרות גיבורי העל המדוברות בעולם, ב זכות שילוב של אקשן קיצוני, סאטירה אפלה וביקורת חריפה על תרבות הכוח והסלבריטאים. העונה החמישית והאחרונה צפויה לסגור את סיפורם של בילי בוצ’ר והומלנדר בעימות הסופי ביניהם.
פרק הסיום של “הבנים” יוקרן בבתי הקולנוע בארה״ב בלבד ב־19.5, ויעלה לשירות הסטרימינג פריים וידאו ב־20.5 בשעה 10:00 שעון ישראל.
מה אתם חושבים? האם אתם מתרגשים לפרק הסיום שיחתום את הסדרה כולה? ומה תרצו שיקרה בו? ספרו לנו בתגובות!
