top of page
idkunimKtzarim.png

21 במאי 2026 בשעה 15:49:24

בן דעת: ספרו לנו מה חשבתם על הסיום של ״הבנים״!

אתמול בבוקר, ואחרי 5 עונות ו-7 שנים, שודר פרק סיום הסדרה של ״הבנים״. פרק הסיום הזה ניסה במשך קצת יותר משעה, לסכם את המסע המפרך ומלא הדם של אחת מהסדרות הבולטות ביותר של השנים האחרונות, לכדי סיום עקוב מדם שהביא את היריבות של הומלנדר ובוצ׳ר לכדי שיא של ממש.

אז כדי לציין את המאורע רצינו לשאול אתכם מה אתם חשבתם על הפרק ועל סיום הסדרה בכלל? אהבתם אותו? יצאתם מסופקים מסוף המסע של המולנדר בכלל ומפרק הסיום בפרט? או שאתם דווקא מצאתם את העונה והפרק פחות מעניינים? אנחנו רוצים לשמוע!

מחכים לכם בתגובות ומבטיחים להגיב לכולם ;)

Comments

שיתוף המחשבות שלךהתגובה הראשונה יכולה להיות שלך.

ביקורת ComicON: ״יומנו של חנון: הקש האחרון״ - הסרט הראשון בפרנצ׳ייז האנימציה שלא מרוויח תג סרט גרוע

© ComicON Israel

  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook

ביקורות סרטים, ביקורות קולנוע, ביקורות סדרות, ביקורות משחקים, היקום הקולנועי של מארוול, ComicON | קומיקאון

לוגו קומיקאון
bottom of page