
16 במאי 2026 בשעה 7:17:31
כבר לא כל כך ראשון: הסתיימו צילומי עיבוד הלייב אקשן לסרט ״הדרקון הראשון שלי 2״!

השחקן מייסון ת’יימז, שמגלם את היקאפ בגרסת הלייב-אקשן של ״הדרקון הראשון שלי״, חשף ברשתות החברתיות כי צילומי סרט ההמשך, ״הדרקון הראשון שלי 2״, הסתיימו באופן רשמי. סיום הצילומים הוא צעד משמעותי שמקרב את הסרט לשלב הפוסט-פרודקשן.
הסרט, שמבוסס על סרט האנימציה האהוב משנת 2014, ממשיך את סיפורו של היקאפ מספר שנים לאחר אירועי הסרט הראשון, עם עולם גדול יותר, אקשן שאפתני יותר ורגעים רגשיים משמעותיים יותר. מאחורי המצלמה חוזר דין דבלואה היוצר והבמאי של טרילוגיית האנימציה המקורית, שכבר הוביל גם את גרסת הלייב-אקשן הראשונה, כך שבאולפני יוניברסל בהחלט שומרים על המשכיות יצירתית.
אל הסרט צפויים לחזור גם מייסון ת’יימז וניקו פארקר, לצד ג’רארד באטלר, כשגם קייט בלאנשט שבה לגלם את ואלקה בגרסת הלייב-אקשן. אם הסרט הראשון הוכיח שאפשר לתרגם את העולם הזה ללייב-אקשן בצורה שמדברת לקהל חדש וישן כאחד, נראה שההמשך כבר מכוון גבוה אפילו יותר.
נכון לעכשיו, הסרט מיועד לעלות לאקרנים ב-11 ביוני 2027 וכעת, כשהצילומים מאחוריהם, השלב הבא שכולם יחכו לו הוא כמובן טיזר ראשון.
מה אתם חושבים? מחכים לסרט ההמשך? אהבתם את הראשון? ספרו לנו בתגובות!
