
15 במאי 2026 בשעה 8:49:22
השם הוא בונד… אבל מי יקבל אותו?: האודישנים לתפקיד ג׳יימס בונד הבא החלו רשמית!

על פי הודעה רשמית לעיתונאות שיצאה מפי אולפני MGM של אמאזון, תהליך הליהוק לשחקן הבא שיכנס לנעליו של הסוכן המפורסם בעולם ג׳יימס בונד, יצא לדרך.
מי שתוביל את תהליך הליהוק היא נינה גולד, מהמלהקות הבולטות בתעשייה הבריטית והוליוודית, שידועה בעיקר בזכות עבודת הליהוק שלה ב-“משחקי הכס” ו-”מלחמת הכוכבים”. גולד מחליפה את דבי מקוויליאמס, שהייתה אחראית על ליהוקי סדרת בונד לאורך עשרות שנים. באולפן שומרים על חשאיות מלאה סביב המועמדים, אך אישרו כי תהליך החיפוש אחר בונד הבא “מתקדם באופן פעיל”.
כאמור הסרט הבא בסדרת ג׳יימס בונד לא רק יהיה הראשון מאז פרישתו של דניאל קרייג, שסיים את דרכו כסוכן 007 בסרט “לא זמן למות” (2021), אלא גם יסמן את תחילתו של עידן חדש עבור המותג. זאת לאחר שבשנת 2025 עברה השליטה היצירתית לידי אמזון בעקבות רכישת אולפני MGM. המהלך עורר לא מעט דיונים בקרב מעריצים ותיקים, אך באולפן מדגישים כי הכיוון הוא המשכיות ויציבות של הסדרה.
כזכור, את הסרט יביים דניס וילנב, שביים את סרטי “חולית” ו-”בלייד ראנר 2049”. על ההפקה תפקח טניה לפואנטה, שהייתה מעורבת גם בפרויקטים קודמים של וילנב, ואת התסריט יכתוב סטיבן נייט, יוצר “כנופיית ברמינגהאם”. השילוב בין השלושה כבר מעורר ציפיות גבוהות לגבי הכיוון הקולנועי של הפרויקט.
נכון לעכשיו אין מועמד רשמי לתפקיד, אך ברשת כבר עולים שמות כמו אהרון טיילור-ג׳ונסון וג׳ייקוב אלורדי. באולפן מדגישים כי הליהוק עדיין בשלביו המוקדמים.
בכנס סינמה-קון האחרון שהתרחש בחודש שעבר אמרה ראש מחלקת הסרטים של “MGM” קורטני ולנטי : “כשמחברים מותג אהוב כמו בונד עם צוות ברמה עולמית, נוצר משהו שמכבד את המורשת שלו. כשיגיע הזמן, נשתף פרטים נוספים.”
אין עדיין תאריך יציאה או פרטים רשמיים נוספים, אבל דבר אחד ברור המרוץ לתפקיד ג׳יימס בונד הבא כבר התחיל.
מה אתם חושבים? מי לדעתכם צריך לגלם את ג׳יימס בונד הבא? ספרו לנו בתגובות!
