
29 במאי 2026 בשעה 8:23:55
גרלט חוזר: The Witcher 3 מקבל הרחבה חדשה!

12 שנים לאחר השקת The Witcher 3: Wild Hunt, עשור בדיוק מאז Blood and Wine, וגם 15 שנה מאז The Witcher 2 - המדליון שוב רוטט. CD Projekt Red הכריזה על הרחבה חדשה למשחק הפופולרי, בשם Songs of the Past, שתחזיר אותנו לצאת למסעות עם גרלט מריוויהה. אותה הרחבת תוכן מתוארכת לשחרור בשנת 2027, לפלטפורמות המח שב האישי, ה-PlayStation 5 וה-Xbox Series X|S. ההרחבה תפותח בשיתוף אולפן הגיימינג הפולני Fool’s Theory, אשר גם נמצא בתהליכי עבודה על הרימייק למשחק ה-Witcher המקורי מאז שנת 2022.
ההכרזה מאשרת את השמועות שרצו בחודשים החודשים האחרונים על תוכן חדש ל-The Witcher 3 - המשחק שהושק לראשונה במאי 2015 ויצא לקונסולות המודרניות בדצמבר 2022. הפעם לא מדובר בעוד עדכון קטן או שדרוג טכני, אלא ב-DLC שלם עם המשך לסיפור. במקביל, CDPR ציינה כי דרישות המערכת של המשחק יתעדכנו החל מהעדכון הבא, על מנת להבטיח תאימות וביצועים טובים יותר לקראת התוכן החדש. בכך, מבהירה החברה כי ההרחבה החדשה לא תיתמך בגרסאות הדור הקודם של המשחק. החברה הבטיחה כי פרטים נוספים על אותה הרחבה ישותפו בשבועות המאוחרים של הקיץ הקרוב.
בפגישת המשקיעים האחרונה שלהם שהתקיימה אמש, סיפרה CDPR כי המשחק של The Witcher 3: Wild Hunt מכר כ-65 מיליון עותקים מאז השקתו - מה שהופך אותו למשחק הכי נמכר של החברה לדורותיה בפער גדול. זאת לא אמורה להיות הפתעה, מאחר ומדובר באחד המשחקים המוערכים ביותר בתעשייה לתקופתו, לאחר שזה במעל 250 פרסי ״משחק השנה״ ב-2015. מעבר להרחבה המדוברת ולרימייק למשחק המקור י, המשחק הבא בסדרה - The Witcher IV - נמצא בפיתוח לקונסולות הדור הנוכחי וכבר הוצג כדמו באירועים שונים, אך לא צפוי לצאת לשוק לפני 2027.
מה דעתכם? האם אתם הולכים לחזור למשחק ולשחק בהרחבה החדשה? ומה אתם חושבים על המשחק המקורי? ספרו לנו בתגובות!
