top of page
idkunimKtzarim.png

May 31, 2026 at 1:21:10 PM

האם אנחנו עומדים לקבל עדכונים על ״הנוקמים: עלייתו של דוקטור דום״ בקרוב?

בימים האחרונים צמד הבמאים ג׳ו ואנטוני רוסו, העלו מספר טיזרים קריפטים בצבעים ירוק ושחור, המרמזים על עדכון לגבי הסרט ״הנוקמים: עלייתו של דוקטור דום״.

הרמזים האלו הלכו ונהיו יותר ויותר מעניינים, כאשר האחרון שבהם שעלה ממש לפני כמה שעות (ומצורף פה בפוסט) היה תמונה שהמעריצים השונים משערים שמשמשת כמבט ראשון על דגל לטבריה (המדינה של דוקטור דום).

התמונה שקדמה לה הציגה את דגל הפסטיבל SXSW לונדון שעתיד להתקיים ממש השבוע, ובו צמד הבמאים צפוי לנכוח ולדבר.

השילוב של כל אלו גורם לנו (וללא מעט מעריצים אחרים) לשער שבמהלך הכנס צמד הבמאים יתייחס לסרט ויציג ממנו משהו כזה או אחר. יחד עם זאת, לא היינו ממהרים להניח שיהיה מדובר במשהו גדול, שכן לא מדובר בנוכחות רשמית של אולפני מארוול אלא בנוכחות אישית של צמד הבמאים, שכן אולפני מארוול צפויים לנכוח בסן דייגו קומיקון ושמה ככל הנראה יוזנק קמפיין השיווק המאסיבי של הסרט.

מה אתם חושבים? מחכים לסרט? מה הייתם רוצים שהם יראו שם? ספרו לנו בתגובות!

Comments

Share Your ThoughtsBe the first to write a comment.

לדרקון יש שאלה: ראיון עם יוצר ״בית הדרקון״ ראיין קונדל לכבוד העונה השלישית!

ביקורת ComicON: ״קופה ראשית: הסרט״ - זן נדיר של קולנוע ישראלי

ביקורת ComicON: ״בית הדרקון״ עונה 3 - ההתחלה של הסוף

ביקורת ComicON: ״התגלית״ - מפגשים מהסוג הממוסחר

ביקורת ComicON: ״צעצוע של סיפור 5״ - בקשת החברות התקבלה

ביקורת ComicON: ״אובססיה״ - מכאן לא תצאו אותו הדבר

© ComicON Israel

  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook

ביקורות סרטים, ביקורות קולנוע, ביקורות סדרות, ביקורות משחקים, היקום הקולנועי של מארוול, ComicON | קומיקאון

לוגו קומיקאון
bottom of page