top of page
idkunimKtzarim.png

May 21, 2026 at 3:49:24 PM

בן דעת: ספרו לנו מה חשבתם על הסיום של ״הבנים״!

אתמול בבוקר, ואחרי 5 עונות ו-7 שנים, שודר פרק סיום הסדרה של ״הבנים״. פרק הסיום הזה ניסה במשך קצת יותר משעה, לסכם את המסע המפרך ומלא הדם של אחת מהסדרות הבולטות ביותר של השנים האחרונות, לכדי סיום עקוב מדם שהביא את היריבות של הומלנדר ובוצ׳ר לכדי שיא של ממש.

אז כדי לציין את המאורע רצינו לשאול אתכם מה אתם חשבתם על הפרק ועל סיום הסדרה בכלל? אהבתם אותו? יצאתם מסופקים מסוף המסע של המולנדר בכלל ומפרק הסיום בפרט? או שאתם דווקא מצאתם את העונה והפרק פחות מעניינים? אנחנו רוצים לשמוע!

מחכים לכם בתגובות ומבטיחים להגיב לכולם ;)

Comments

Share Your ThoughtsBe the first to write a comment.

ביקורת ComicON: ״אובססיה״ - מכאן לא תצאו אותו הדבר

ביקורת ComicON: ״ספיידר-נואר״ - שפתותייך קור עכביש

ביקורת ComicON: ״באקרומס״ - חרדות ופחדים בחדרי חדרים

לתוך מימד המדבבים: ראיון עם הקאסט של ״ריק ומורטי״ לכבוד העונה התשיעית!

ביקורת ComicON: ״המנדלוריאן וגרוגו״ - האם זו הדרך, או שיש דרך יותר טובה?

ביקורת ComicON: ״פאודה״ עונה 5 - ליאור רז חייב לקחת צעד אחורה

© ComicON Israel

  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook

ביקורות סרטים, ביקורות קולנוע, ביקורות סדרות, ביקורות משחקים, היקום הקולנועי של מארוול, ComicON | קומיקאון

לוגו קומיקאון
bottom of page