top of page
idkunimKtzarim.png

May 21, 2026 at 3:49:24 PM

בן דעת: ספרו לנו מה חשבתם על הסיום של ״הבנים״!

אתמול בבוקר, ואחרי 5 עונות ו-7 שנים, שודר פרק סיום הסדרה של ״הבנים״. פרק הסיום הזה ניסה במשך קצת יותר משעה, לסכם את המסע המפרך ומלא הדם של אחת מהסדרות הבולטות ביותר של השנים האחרונות, לכדי סיום עקוב מדם שהביא את היריבות של הומלנדר ובוצ׳ר לכדי שיא של ממש.

אז כדי לציין את המאורע רצינו לשאול אתכם מה אתם חשבתם על הפרק ועל סיום הסדרה בכלל? אהבתם אותו? יצאתם מסופקים מסוף המסע של המולנדר בכלל ומפרק הסיום בפרט? או שאתם דווקא מצאתם את העונה והפרק פחות מעניינים? אנחנו רוצים לשמוע!

מחכים לכם בתגובות ומבטיחים להגיב לכולם ;)

Comments

Share Your ThoughtsBe the first to write a comment.

לדרקון יש שאלה: ראיון עם יוצר ״בית הדרקון״ ראיין קונדל לכבוד העונה השלישית!

ביקורת ComicON: ״קופה ראשית: הסרט״ - זן נדיר של קולנוע ישראלי

ביקורת ComicON: ״בית הדרקון״ עונה 3 - ההתחלה של הסוף

ביקורת ComicON: ״התגלית״ - מפגשים מהסוג הממוסחר

ביקורת ComicON: ״צעצוע של סיפור 5״ - בקשת החברות התקבלה

ביקורת ComicON: ״אובססיה״ - מכאן לא תצאו אותו הדבר

© ComicON Israel

  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook

ביקורות סרטים, ביקורות קולנוע, ביקורות סדרות, ביקורות משחקים, היקום הקולנועי של מארוול, ComicON | קומיקאון

לוגו קומיקאון
bottom of page