top of page

May 27, 2026 at 7:39:22 PM
ביקורת ComicON: ״המנדלוריאן וגרוגו״ - האם זו הדרך, או שיש דרך יותר טובה?

״אחרי כל הרקע מהסדרה שהוביל אותנו עד הלום, השאלה הגדולה היא - האם הייתה סיבה להעביר את הסדרה למסך הגדול, או שהיה צריך פשוט להמשיך את הסיפור עם עונה 4? בעיניי, הסרט הוא סרט טוב. משעמם הוא לבטח לא. הבעיה העיקרית בסיפור לתפיסתי היא שהוא אינו מרגיש כמו המשך בסג נון עונה רביעית לסיפור של ׳המנדלוריאן׳, אלא יותר כמו סיפור צד ונספח. הוא לא מספק שינוי מהותי לסיפור של הדמויות האלו או מעביר אותן התפתחות שגורמת להם ללמוד על עצמן משהו חדש ולקחת צעד קדימה במסען. האמירה הזאת כמובן לא סותרת את הדברים החיוביים שיש להפיק מהסרט הזה: הסיפור הוא סיפור כיפי, פשוט ויפה ויזואלית״.
מוזמנים לקרוא את הביקורת המלאה של ציון לוי לסרט החדש של ״מלחמת הכוכבים״, עכשיו באתר שלנו >>> https://tinyurl.com/ComicONMandoAndGrogu
Comments
Share Your ThoughtsBe the first to write a comment.
bottom of page





